Nie je hláška ako hláška! Hlasové služby s profesionálnymi nahrávkami

Nenechajte zákazníkov čakať len tak. Vaše call centrum vybavíme profesionálnymi hláškami.

12.07.2023

Rozrastajúce sa firmy musia riešiť jednu z najzásadnejších otázok – ako sa venovať všetkým svojim zákazníkom? Dnes už dokážete veľkú časť zákazníckej podpory vybaviť prostredníctvom e-mailov či správ na sociálnych sieťach.

Stále však platí, že najlepší je kontakt “tvárou v tvár” a na diaľku aspoň ten telefonický. 

Časť zákazníkov totiž internet stále nevyužíva, alebo potrebujú poradiť hneď a nechcú čakať na vašu odpoveď. Nezabúdajte tiež, že zavedenie telefonickej infolinky a takáto pomoc zákazníkom môže v konečnom dôsledku zvýšiť vaše predaje. 

Čo robiť, ak nemôžete byť priamo na dráte

Neustála dostupnosť živých operátorov je však časovo a finančne nákladná. Väčší počet dopytov zas pravdepodobne budete potrebovať roztriediť na viacero oddelení – to ktoré rieši reklamácie, poskytuje informácie alebo rieši zákazníkov na inom trhu a hovoriacich iným jazykom.  

Takéto roztriedenie môžete spraviť pomocou jednoduchej automatickej hlášky, ktorá zákazníkom vysvetlí, čo treba robiť, alebo ich požiada o krátke čakanie na voľného živého operátora. 

Pokiaľ vám nestačí jedna telefónna linka, budete potrebovať komplexné ACD (automatic call distribution) riešenie, ktoré vďaka ktorému môžu call centrá spracovávať veľké množstvo telefonátov. SWAN ponúka široké možnosti pre malé aj veľké firmy

S vlastnou ústredňou a balíkom hlasových služieb však pravdepodobne budete potrebovať aj personalizované automatické hlášky, ktoré sa zákazníkom prehrajú, kým budú čakať na linke. 

V tomto prípade vôbec nemusí isť o váš hlas, keďže pravdepodobne nedisponujete vlastným štúdiom, ani technikou s dostatočnou kvalitou záznamu.

SWAN teraz ponúka možnosť nahrávať hlášky v slovenčine aj angličtine v profesionálnej štúdiovej kvalite

Stačí napísať, čo potrebujete

Stačí vyplniť formulár, ktorý odošlete na csc@swan.sk, pričom môžete požiadať hneď o niekoľko nahrávok naraz. Stačí ich poslať presne, vrátane interpunkcie a diakritiky. Do poznámky tiež môžete uviesť upresnenie pre intonáciu alebo výslovnosť, obzvlášť ak chcete použiť názov vašej firmy. 

Hlášky budú nahrané v profesionálnom štúdiu a dodané na vypočutie a odsúhlasenie. V prípade súhlasu budú automaticky implementované do vašej hlasovej ústredne od SWANu.  

Ide o cenovo zaujímavé profesionálne riešenie, za každých 30 začatých slov platíte len 20 eur. Príklad nahratej hlášky:

"Dobrý deň, dovolali ste sa na zákaznícku linku spoločnosti SWAN. Pre skvalitnenie služieb môže byť tento hovor nahrávaný. Počkajte, prosím, na linke pre spojenie s operátorom.

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.