Zjednotená správa komunikačných kanálov

 

Kontaktné centrum
– zákaznícka komunikácia na jednom mieste

Máte príliš veľa kanálov a málo prehľadu? Spravujte hovory, e-maily, chaty a správy zo sociálnych sietí
z jedného rozhrania. S naším riešením zefektívnite komunikáciu, skráťte reakčné časy a poskytnite zákazníkom
jednotný zážitok.

Čo je Kontaktné centrum?

Moderná cloudová platforma pre riadenie a automatizáciu zákazníckej podpory. Umožňuje jednoduchú správu všetkých dôležitých komunikačných kanálov, doplnenú o CRM a Helpdesk funkcie.


Detailná špecifikácia produktu

 

Výhody služby

  • Jednoduché rozhranie: Webová aplikácia, ktorú spustíte bez nutnosti inštalácie.
  • Viackanálová správa: Podpora hovorov, e-mailov, SMS, chatu a Messengera.
  • Prehľadná komunikácia:Jednotná história všetkých interakcií so zákazníkom.
  • Integrované riešenia: CRM, helpdesk a správa tiketov v jednom prostredí.
  • Rýchla integrácia: Otvorené API pre pripojenie k existujúcim systémom.

Čo získate?


Vyššiu spokojnosť zákazníkov vďaka rýchlej a jednotnej podpore.

Zníženie nákladov vďaka optimalizácii procesov a zdrojov.

Efektívnejšiu prácu operátorov a viac automatizácie každodenných úloh.

Pripravenosť na budúcu AI automatizáciu a digitálny rast.



AI nadstavba



Uľahčite prácu vašim agentom a zrýchlite komunikáciu pomocou hlasových a chatových botov.
Využite AI na automatizáciu rutinných úloh, zlepšite prehľad o aktivitách tímu a podporte operátorov
nástrojom Copilot – inteligentným asistentom, ktorý im pomáha v reálnom čase.

Prečo práve SWAN?


Sme stabilný partner s viac ako 25-ročnými skúsenosťami a druhým najväčším podielom na firemnom telekomunikačnom trhu. Ponúkame vám komplexné riešenia na mieru -internet, hlas, dáta, bezpečnosť aj cloud -všetko pod jednou strechou. Naša vlastná infraštruktúra, špičkové technológie a flexibilná technická podpora sú zárukou, že sa na nás môžete spoľahnúť v každej situácii.


Mám záujem o ponuku

Mohlo by vás ďalej zaujímať: