Prihláste sa do nášho newslettra a buďte medzi prvými, kto sa dozvie o novinkách!

Predstavujeme spoločnosť SWAN

 

Voda, párky a internet

Bratislava, 15. 7. 2015 – Osviežujúca voda, chladený nápoj a teplota nad 30 °C už nestačia. Dnešné kúpaliská musia ponúkať viacero lákadiel, ako získať pozornosť potenciálnych návštevníkov. Vrátane bezdrôtového internetu.

Pripojenie do internetu je druhou najčastejšou službou, ktorú prevádzkovatelia kúpalísk poskytujú svojim návštevníkom. Dôležitejšie a častejšie ponúkané je iba občerstvenie. Bufet alebo reštauráciu má vo výbave 98 percent kúpalísk, ktoré sa zúčastnili prieskumu telekomunikačného operátora SWAN. Návštevníci sa do internetu pripoja v 94 percentách z nich.

Spoločnosť SWAN usporiadala prieskum na vzorke 48 kúpalísk z celého Slovenska. Okrem dominantného postavenia internetu, ktoré je v ponuke kúpalísk zastúpené častejšie ako detské ihriská (tie má 88 % opýtaných), prezradil prieskum aj to, že iba necelá polovica prevádzkovateľov pokrýva Wi-Fi signálom celú plochu areálu. Pripojenie do internetu je v prevažnej väčšine bezplatné, dodatočný poplatok účtuje iba jedno z opýtaných kúpalísk.  

   

43 zo 45 kúpalísk, ktoré majú internet v ponuke, tvrdia, že návštevníci túto službu reálne využívajú. V 98 percentách prípadoch aj pre pracovné účely. Len jedno kúpalisko je „oázou pokoja“, kam chodia návštevníci iba relaxovať.

Hlas ľudu pripojenie do internetu oceňuje. Návštevníci kúpalísk reagujú na dostupnosť internetových služieb pozitívne v 100 percentách prípadov. Takmer pätina oslovených kúpalísk tvrdí, že po zavedení Wi-Fi siete spozorovali nárast počtu návštevníkov.

„Internet nie je v dnešnej dobe extra služba. Je to štandard, s ktorým sa stretávame všade. A preto aj očakávame, že bude všade. Doma, v práci, v škole, v kaviarňach a reštauráciách. Kúpaliska nie sú výnimkou. Ponuka bezplatného Wi-Fi pripojenia neprekvapí, práve naopak. Služba poteší mladých aj starších. Je bežné, ak ide rodič na kúpalisko s deťmi a okrem relaxu stíha pracovať a reagovať na dôležité emaily,“ hovorí  Zuzana Hánová, vedúca oddelenia marketingu spoločnosti SWAN.