Pre médiá

Spoločnosť GTS spúšťa reklamnú kampaň s novým sloganom

Skupina GTS Central Europe (GTS), popredný poskytovateľ integrovaných telekomunikačných riešení v strednej a východnej Európe, dnes spúšťa novú mediálnu kampaň vo všetkých krajinách, v ktorých pôsobí. Zároveň prezentuje nový slogan „GTS. For the Working World“, ktorý odráža zameranie na služby pre firemnú klientelu. Hlavnou témou kampane je služba cloud computing, ktorá reprezentuje jeden z najvýznamnejších súčasných trendov v oblasti služieb informačných a komunikačných technológií. Všetky informácie o certifikovaných službách a službe cloud computing vo všeobecnosti sa nachádzajú na novovytvorenej mikrostránke. Kampaň bude podporená špeciálnymi sprievodnými materiálmi, ktoré pomôžu predajcom pri orientácií zákazníkov vo svete technológie cloud computing.

„Základným cieľom novej kampane je prezentovať spoločnosť GTS ako popredného poskytovateľa služieb založených na technológii cloud v B2B sektore. Zákazníci si našu spoločnosť doteraz spájali najmä s telekomunikačným trhom. Chceli by sme zamerať ich pozornosť na ďalšie služby, ktoré poskytujeme a ktoré sú v súčasnosti veľmi dôležité pre nás aj pre našich zákazníkov,“ povedala Tereza Vránková, riaditeľka marketingovej komunikácie skupiny GTS. „Kampaň je zameraná na všetky krajiny v regióne a bude prezentovaná v príslušných jazykoch. Informovanie o trende k technológii cloud computing je hlavnou témou kampane. Spoločnosť GTS tak drží krok so svetovými trendmi a plní želania a požiadavky svojich zákazníkov,“ dodala Vránková.

Nová kampaň prezentuje spoločnosť GTS hlavne ako operátora, ktorý poskytuje služby a informačné a komunikačné technológie s vysokou pridanou hodnotou. GTS je operátor zameriavajúci sa na podnikový svet, čo súvisí s novým sloganom spoločnosti „GTS. For the Working World Ústredná koncepcia kampane sa točí okolo témy technológie cloud computing a služieb s ňou spojených. Kampaň štartuje 26. septembra vo všetkých krajinách, v ktorých spoločnosť GTS pôsobí – v Českej republike, Poľsku, Maďarsku, na Slovensku a v Rumunsku.

Jednou zo zložiek kampane bude špeciálna internetová mikrostránka zameraná na otázky týkajúce sa technológie cloud. Vďaka tejto stránke môžu zákazníci zlepšiť svoje poznatky o technológii cloud, získať informácie o tom, ako funguje, o možnostiach, ktoré ponúka podnikom, a o zabezpečení informácií vložených do cloudu. Stránka bude pravidelne aktualizovaná o novinky týkajúce sa technológie cloud a o informácie o ďalších možnostiach jej využívania. Pre každý jazyk každej krajiny v regióne bude k dispozícii samostatná verzia.

Ďalšou časťou kampane sú sprievodné materiály, t. j. štúdie určené špeciálne pre predajcov, ktoré im pomôžu zorientovať zákazníkov vo svete technológie cloud. Vďaka týmto štúdiám budú predajcovia môcť jednoduchšie vysvetliť, čo vlastne technológia cloud je, ako funguje a aké výhody prináša podnikom. Budú to veľmi užitočné nástroje pre predajcov na podporu ich prezentácií technológie cloud a predstavujú konkrétny podporný materiál.

Kampaň, ktorá má zasiahnuť všetky firmy v regióne strednej a východnej Európy, pripravila pre spoločnosť GTS agentúra Scholz & Friends. Mediálnu stratégiu pripravila spoločnosť Mindshare. Kampaň bude prebiehať v tlači, na Internete a formou vonkajšej reklamy.