Zobraziť:

Telekonferencia je spoľahlivý nástroj, ktorý uľahčuje spoluprácu a komunikáciu so zákazníkmi, zamestnancami a obchodnými partnermi napriek tomu, že sú v daný okamih na rôznom mieste. Konferenčné hovory môžete viesť ľahko a pohodlne po celom svete. Vaše projektové tímy sa teraz môžu simultánne spojiť kedykoľvek a kdekoľvek. Ušetríte čas a znížite cestovné náklady.

Výhody

  • Jednoduché použitie a vynikajúca kvalita zvuku
  • Zabezpečenie plynulého podnikania a obchodných aktivít
  • Zvýšenie produktivity a zníženie cestovných nákladov
  • Podpora komunikácie a rýchlejšieho rozhodovania
  • Prístup k telekonferencii kedykoľvek a kdekoľvek na svete prostredníctvom telefónu či mobilu
  • Plná a proaktívna podpora 24/7 dohľadového centra

Telekonferencia je jednoduchý a ekonomický spôsob riadenia telefónnych hovorov medzi jednotlivcami i skupinami. Spoločnosti všetkých veľkostí zlepšia vzájomnú komunikáciu svojich pracovníkov na rôznych miestach.

Služby a pokročilé funkcie v digitálnej kvalite môžete kombinovať a prispôsobiť konkrétnym účelom. Audiokonferencie sú vhodné pre školenia, interné porady a rokovania.

Telekonferenčné hovory môžete viesť 24 hodín denne – jednoducho, kdekoľvek na svete a bez nutnosti predchádzajúcej rezervácie. Stačí len vytočiť určené číslo, zadať prístupový kód a komunikovať cez telefón.

Služba Telekonferencia je komplexným riešením pre všetky typy podnikania:

  • Organizovanie stretnutí medzi zamestnancami v rôznych lokalitách
  • Školenia a tréningové programy vo všetkých pobočkách
  • Možnosť prezentácií pre viacerých príjemcov
  • Efektívnejšia spolupráca projektových tímov a úspora času
  • Organizácia týždenných alebo mesačných zasadnutí vedenia
  • Členovia sa môžu zúčastniť telekonferencie kdekoľvek na svete cez telefón či mobil
Kompletné riešenie telekonferencií vám ponúka:
  • Jednoduché nastavenie – prispôsobenie služby vašim potrebám
  • Okamžitý prístup – nie je potrebná rezervácia
  • Nezávislosť a dostupnosť telekonferencie zo všetkých pevných aj mobilných sietí
  • Prístupové čísla: miestne, bez poplatkov (zelené) alebo so spoločnými nákladmi (modré)
  • Vysoké technické štandardy garantujú kvalitu audiokonferencie bez výpadkov
  • Kompletné ovládanie hovorov cez web a funkcie prizvanie (dial-out), stlmenie (mute), odpojenie (disconnect) a ďalšie
  • Jednoduché ovládanie a zabezpečenie – pozvánky účastníkom, prístupové čísla a PIN kódy
  • K telekonferencii sa môžu pripojiť až stovky účastníkov
  • Nahrávanie a záznam telekonferencie

Účastníci sa môžu pripojiť k telekonferencii kdekoľvek použitím ľubovoľného typu telefónu (analógový, digitálny, mobilný).

Telekonferencia

K telekonferencii sa môže účastník pripojiť s pomocou pevného alebo mobilného telefónu, ktorý obsahuje tónovú voľbou. Rýchlo a ľahko môžete organizovať konferenčné hovory medzi kolegami, zákazníkmi a obchodnými partnermi na rôznych kontinentoch.

Aby ste svojim hovorom zabezpečili diskrétnosť, SWAN automaticky generuje bezpečné prístupové kódy a poskytuje ich správcovi konferencie. Ak je to potrebné, správca môže zmeniť prístupové kódy jednoduchým telefonátom.

SWAN poskytuje službu Telekonferencia s telefónnym číslom z ktorejkoľvek telefónnej oblasti v rámci Slovenska. Účastníci sa môžu zúčastniť konferencie z akéhokoľvek telefónu kdekoľvek na svete.

Telekonferenčnú službu možno využiť v troch variantoch v závislosti od maximálneho počtu účastníkov. Riešenie môžeme prispôsobiť i vašim konkrétnym požiadavkám.

V prípade akýchkoľvek otázok využite prosím náš kontaktný formulár.

Návod na používanie služby

Upozornenie: Komunikačný jazyk telekonferenčného systému je angličtina

Pripojenie sa do telefónnej konferencie
  1. Dohodnite sa s ostatnými účastníkmi na dátume a čase telekonferencie.
  2. Rozošlite účastníkom Vaše telekonferenčné prístupové číslo a PIN kód.
  3. V dohodnutý čas vytočte prístupové číslo.
Autorizácia a identifikácia účastníkov
  1. Po výzve "Please enter the conference PIN number" zadajte platný PIN kód
  2. Po výzve "After the tone say your name and than press pound key (#)" povedzte svoje meno a stlacte klávesu "#".
  3. Po výzve "Press 1 to accept this recording, press 2 to listen to it, press 3 to rerecord your message" stlačením "1" potvrdíte nahrávku Vášho mena.stlačením "2" si ju vypočujete.stlačením "3" sa vrátite na krok č. 2.
Pripojenie sa do a odpojenie sa z konferencie
  • Pokiaľ ste prvý prihlásený účastník, vypočujete si oznam "You are currently only person in conference", po ktorom sa spustí hudba.
  • Pokiaľ vstupujete do konferencie ako ďalší v poradí, vypočujete si oznam "There are currently x other participants in the conference" a následne budete pripojený do prebiehajúcej konferencie.
  • Pre odpojenie sa z konferencie jednoducho ukončite hovor.
Hlasové správy počas prebiehajúcej konferencie
  • Tesne pred pripojením sa nového účastníka do konferencie systém prehrá aktívnym účastníkom správu "Meno is now in the conference".
  • Po odhlásení sa účastníka z konferencie systém prehrá aktívnym účastníkom správu "Meno has left the conference".
  • Po odhlásení sa predposledného účastníka bude posledný účastník počuť hudbu.

Predbežný záujem o službu


Polia označené hviezdičkou sú povinné

Odoslaním tohto kontaktného formulára poskytujete ako dotknutá osoba spoločnosti SWAN, a. s. so sídlom Borská 6, 841 04 Bratislava 4, IČO: 47 258 314, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd. Sa, vložka č. 6198/B (ďalej len „Podnik“) svoje osobné údaje. V súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov... Zobraziť celé znenie