Prihláste sa do nášho newslettra a buďte medzi prvými, kto sa dozvie o novinkách!

Sme tu pre Váš biznis

 

Hlasové služby

Ponuka hlasových služieb je široká a odráža špecifické potreby jednotlivých zákazníkov. Pre malých a stredných firemných zákazníkov poskytujeme hlasové služby založené na prenose hlasu prostredníctvom dát. To zväčšuje efektivitu využitia dátových spojov a tým optimalizuje náklady na telefonovanie.

Veľkým firmám a korporáciám ponúkame štandardné linky na našej infraštruktúre, ktoré poskytujú vysokú digitálnu kvalitu hlasu.

Hlasové služby

Hlasové služby spoločnosti SWAN fungujú presne tak, ako ste zvyknutí. A dovoláte sa všade tam, kam potrebujete - SWAN má prepojenia s najväčšími domácimi a zahraničnými telekomunikačnými operátormi. Odlišné sú len náklady spojené s telefonovaním, ktoré môžete so SWAN znížiť, či už prostredníctvom využitia existujúcich liniek (Carrier Selection – voľba operátora), telefonovaním cez internet (VoIP) alebo klasickou pevnou linkou od nás.

Carrier Selection (voľba operátora)

Služba prinášajúca výhodnejšie telefonovanie z existujúcej telefónnej linky zvolením si operátora ponúkajúceho najvýhodnejšie ceny hovorov do požadovaných destinácií. Služba nevyžaduje žiadne investície a jednoduchým zadaním CS kódu pred volaným číslom bude hovor uskutočnený prostredníctvom zvoleného operátora.

V prípade zákazníkov s väčším objemom hovorov je možné celý proces zautomatizovať inštaláciou dialera – zariadenia, ktoré vytočí pred volaným číslom smerovací kód, čím sa spôsob telefonovania, na ktorý ste zvyknutí, vôbec nezmení.

Direct (VoIP)

Dátové siete dnes poskytujú kapacitu, ktorá je však len málokedy naplno využitá samotným prenosom dát. Cez dátovú sieť sa tak dá jednoducho prenášať aj hlas. Využiť môžete aplikáciu na svojom počítači alebo „telefón,“ ktorý k nemu bude pripojený. Obídete sa však aj bez počítača – existujú zariadenia, ktoré po pripojení do dátovej siete stačí pripojiť ku klasickému telefónu.

Hlavnou výhodou využitia dátových sietí na prenos hlasu je nízka cena samotného telefonovania, ktorú určite pocíti každý používateľ služby.

Výhody hlasových služieb SWAN:

  • Nižšia cena hovorného oproti klasickým technológiám,
  • pripojenie do najväčšej paneurópskej a globálnej telekomunikačnej siete,
  • výhodné medzinárodné a národné sadzby,
  • sekundová tarifikácia,
  • jednoduchá kontrola nákladov - úplné detailné výpisy sú poskytované zdarma,
  • možnosť kontroly účtu v reálnom čase on-line na internete,
  • technický servis 24 hodín denne, 365 dní v roku,
  • postupné zavádzanie moderných služieb vo vysokej kvalite za bezkonkurenčné ceny.

V prípade záujmu o konkrétne riešenie pre Vašu firmu nás, prosím, kontaktujte