Zobraziť:

Komplexné a spoľahlivé hlasové služby sú nevyhnutné pre malé aj veľké firmy. Vďaka paušálnym tarifám môžete optimalizovať výdavky za volania. V rámci firemnej siete si budete telefonovať zadarmo. Vzdialené pobočky efektívne prepojíte vďaka virtuálnej ústredni (IP Centrex). Jednoducho prenesieme vaše súčasné telefónne čísla ku SWAN.

Poskytujeme

  • pripojenie vašej existujúcej telefónnej ústredne do VTS (Verejnej Telefónnej Siete)
  • hlasovú službu (VTS) spolu so službou Virtuálnej telefónnej ústredne
  • hlasovú službu (VTS) spolu so službou hardvérovej telefónnej ústredne

Výhody

  • Jednoduchá tarifa - zaplatíte toľko koľko prevoláte,
  • alebo neobmedzený balík volaní, ktorý vám zaručí predikovateľné náklady
  • Jednoducho pripojíme vašu existujúcu telefónnu ústredňu (ISDN alebo VoIP)
  • alebo vám telefónnu službu poskytneme vrátane modernej virtuálnej telefónnej ústredne a moderných IP telefónov
  • Žiadne kapitálové investície
  • Prepojenie firemných pobočiek a kancelárií v celom regióne
  • Bezproblémová a bezvýpadková migrácia vášho súčasného riešenia k hlasovej platforme SWAN
  • Prenositeľnosť čísla od existujúceho operátora s minimálnymi formalitami a plnou podporou počas celého procesu migrácie
  • Pohodlná kontrola nákladov s reportingom zadarmo a podrobným vyúčtovaním hovorov
  • K špecifickým požiadavkam pristupujeme individuálne
  • možnosť nahrať telefónne hlásky v profesionálnej kvalite
  • Podpora dohľadového 24/7 centra

Kľúčové prvky služby:

Hlasové služby poskytujeme prostredníctvom širokej škály technických riešení, ktoré zaistia jednoduchú integráciu s existujúcou IT infraštruktúrou vašej firmy. K službe zadarmo ponúkame číselné rozsahy podľa požiadavky zákazníka alebo zabezpečíme prenesenie vašich čísiel od súčasného operátora.

  • Veľké podniky zvýšia produktivitu vďaka zefektívneniu a optimalizácie hlasového riešenia
  • Call centrá môžu spracovávať veľké množstvo hovorov a získajú spoľahlivé a nákladovo efektívne volanie
  • Firmy s viacerými pobočkami získajú plne integrovanú a manažovanú telefónnu ústredňu (IP Centrex), ktorá je umiestná v našom dátovom centre, nemusia sa u ňu starať a zaručuje nepretžitý chod
  • Menšie firmy využijú spoľahlivé a úsporné telefonovanie s paušálnymi tarifami

Varianty telefónnej ústredne (PBX) a rozhraní

Telefónne ústredne SWAN poskytujú spojenie medzi telefónnymi linkami (klapkami) v jednej, alebo na viacerých lokalitách firmy.

  • Zákaznícka ústredňa: budete prevádzkovať svoju existujúcu PBX a SWAN zabezpečí plnú integráciu celého hlasového riešenia.
  • Virtuálna ústredňa: ústredňa hostovaná v cloude SWAN podporuje všetky možnosti IP a VoIP telefónie a funkcií IP Centrex. K dôležitým vlastnostiam služby patrí:
    • Nulové investície pre vašu firmu a volania zadarmo v rámci podnikovej siete
    • Riadenie číslovacích plánov
    • Funkcionality:
      • Automatická konfigurácia telefónov
      • Call Routing
      • Call Forwarding Unconditional
      • Call Forward on Busy
      • Call Forward on No Answer
      • Call Transfer
      • Call Waiting
      • Call Queuing
      • Call Pick-up
      • Voicemail
      • Do Not Disturb
      • 3-way Conference
      • Dialed, Received and Missed calls
      • CLIP
      • CLIR
      • Call Detail Records (CDR)
      • Call Monitoring
      • Call Recording
      • Call Barring
      • Call hold
      • Music on Hold
      • Paging
      • Intercom
      • Spoločný firemný telefónny zoznam
      • Zamknutie telefónu
      • Interactive Voice Response (IVR)
      • Funkcionalita Call Centra
  • Manažovaná ústredňa: zákazníci s individuálnymi požiadavkami, ktoré prekračujú bežné štandardné funkcie ocenia hardvérovú ústredňu spravovaná odborníkmi SWAN.

Prístupové možnosti:
VoIP Trunk multikanálový prístup k platforme SWAN. Telefónne pripojenie prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia, ktoré podporuje SIP Trunk, IAX Trunk alebo H.323 Trunk
ISDN PRA 30 kanálov digitálneho prístupu pre pripojenie zákazníckych PBX
ISDN BRA 2 kanály digitálneho prístupu pre pripojenie PBX alebo telefónu
IP telefónna linka IP telefón dodávaný a konfigurovaný spoločnosťou SWAN
Klasická telefónna linka tradičné analógové linky na pripojenie analógového telefónu, faxu alebo PBX

SWAN poskytuje hlasové služby na celom území Slovenskej republiky.

V prípade akýchkoľvek otázok využite prosím náš kontaktný formulár.

Služba Telefónne pripojenie ponúka nasledujúce formy účtovania:

  • Neobmedzená tarifa
    Menšie a stredné spoločnosti ocenia predvídateľné náklady. Za paušálny mesačný poplatok môžete volať do tuzemských pevných a mobilných sietí rovnako, ako do vybraných zahraničných destinácií.
  • Účtovanie podľa využitia
    Platíte pravidelný poplatok za hlasovú prípojku + iba skutočne prevolané minúty (uplatňuje sa sekundová tarifikácia).

Predbežný záujem o službu


Polia označené hviezdičkou sú povinné

Odoslaním tohto kontaktného formulára poskytujete ako dotknutá osoba spoločnosti SWAN, a. s. so sídlom Borská 6, 841 04 Bratislava 4, IČO: 47 258 314, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd. Sa, vložka č. 6198/B (ďalej len „Podnik“) svoje osobné údaje. V súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov... Zobraziť celé znenie