Oznamy

Oznamy

Zobraziť:

4.september 2017, SWAN MULTIMEDIA

Vážený zákazník,

 

dovoľte nám informovať Vás, že odo dňa 4.9.2017 je zmenená prevádzková doba Zákazníckej linky, ktorá Vám bude k dispozícii každý kalendárny deň v čase od 8:00 do 21:00 hod.

Ďakujeme za pochopenie, Váš telekomunikačný operátor SWAN.

27.júl 2017, ADSL

Dňa 27.júla 2017 v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. bude z dôvodu plánovanej odstávky nedostupná služba ADSL v lokalite:

  • Lučenec: Fiľakovská cesta

​Maximálny čas nedostupnosti služieb: 90 minút.

UPOZORNENIE!

Upozorňujeme používateľov, že na internete sa objavil podvodný prieskum označený logom našej spoločnosti, ktorý sa zobrazuje v podobe vyskakovacieho reklamného okna v prehliadači. Spoločnosť SWAN v súčasnosti nerealizuje žiadny prieskum na internete. Odporúčame preto všetkým používateľom neklikať na prieskum a nevypĺňať svoje osobné údaje.

Oznam o výpadku služieb v Trnave

Vážení zákazníci,
spoločnosť SWAN, a. s., sa ospravedlňuje zákazníkom z Trnavy za výpadky v poskytovaných triple play službách, ku ktorým došlo počas vianočných sviatkov. Uvedomujeme si, že práve tento sviatočný čas mnohí trávia pred televíznou obrazovkou.

Aj preto po zistení výpadku naši technici okamžite vyrazili na miesto poruchy a začali pracovať na jej odstránení. Aktuálne služby v Trnave poskytujeme bez akýchkoľvek obmedzení.

Ďakujeme vám za trpezlivosť, prajeme ešte príjemný záver roka 2016.

4G INTERNET v1.0 končí 31.12.2016

Vážení zákazník,

poskytovanie služby 4G INTERNET v1.0 v zmysle dohodnutých zmluvných podmienok končí dňom 31.12.2016 a zákazníkom tejto služby budeme od 1.1.2017 poskytovať službu 4G INTERNET v2.0 s rovnakými parametrami za cenu 10  € mesačne. S ohľadom na uvedené, bude predaj služby 4G INTERNET v1.0 prostredníctvom nášho e-shopu ukončený dňa 27.12.2016 o 23:59 hod. Aktivácia služby 4G INTERNET v1.0 prostredníctvom SWAN CENTIER bude dostupná do 30.12.2016 počas otváracích hodín.

Zároveň, z dôvodu zachovania funkčnosti pripojenia pri službe 4G INTERNET v2.0 je potrebné vykonať zmenu prístupového bodu (APN) z: internet na: internet2 v nastaveniach Vášho koncového zariadenia (routera, tabletu alebo telefónu).