Oznamy

Oznamy

Zobraziť:

Plánované výpadky služby TO.doma (3,7GHz a 1,8GHz) v mesiaci Október 2019

Vážený zákazník,

dovoľujeme si vás informovať, že z dôvodu skvalitňovania našich služieb bude prebiehať plánovaná aktualizácia našich systémov, ktorá spôsobí dočasné obmedzenie funkčnosti služby internet TO.doma.

Plánovaná aktualizácia bude prebiehať v termínoch :

• 09.10.2019 v čase medzi 01.00 hod. – 02.00 hod.  maximálna doba prerušenia služieb 30 minút
• 16.10.2019 v čase medzi 01.00 hod. – 02.00 hod.  maximálna doba prerušenia služieb 30 minút
• 23.10.2019 v čase medzi 01.00 hod. – 02.00 hod.  maximálna doba prerušenia služieb 30 minút
• 30.10.2019 v čase medzi 01.00 hod. – 02.00 hod.  maximálna doba prerušenia služieb 30 minút

Pokiaľ k obnove funkčnosti nedôjde automaticky, vykonajte prosím reštart koncových zariadení (4G modem, anténa) ich odpojením z elektrického napájania na 2 minúty.
Upozorňujeme, že opätovný nábeh služieb môže trvať až 5 minúť, z toho dôvodu vás prosíme o trpezlivosť.
V prípade akýchkoľvek otázok sme vám k dispozícii na linke Zákazníckej starostlivosť 0650 123 456 v čase medzi 08:00 - 21:00 hod.

Ďakujeme za pochopenie.

Oddelenie zákazníckej starostlivosti

SWAN, a.s.
Landererova 12, 811 09 Bratislava 1
tel +421 6 50 123 456
www.swan.sk

Oznam 1.11.2017

UPOZORNENIE:

 

Vzhľadom na organizačné zmeny v spoločnosti  SWAN preberá od 1.11.2017  správu siete SWAN  spoločnosť OTNS, a.s., Vajnorská 137, 831 04 Bratislava, preto v prípade potreby zákresov a vyjadrení k existencii siete SWAN (lokality BSK- BA, CHG-Čierna Voda, Malacky, okres Dunajská Streda, Banskobystrický, Žilinský,Trnavský, Nitriansky a Trenčiansky kraj) je potrebné zasielať žiadosti výhradne elektronicky len na e-mail: swansiete@otns.sk, táto služba je  od 1.11. 2017 spoplatnená, Cenník  a náležitosti žiadosti-web formulár (je potrebné ho vyplniť pri podaní žiadosti) nájdete na web adrese: www.otns.sk  v záložke služby.

 

V prípade vyjadrení o existencii siete SWAN zasielať pre Košický a Prešovský kraj na SWAN KE, okres Pezinok na SWAN PK, okres Komárno na SWAN KN, okres Topoľčany na SWAN TO, na adresy pobočiek uvedených v kontaktoch poniže alebo elektronicky na e-mail: siete@swan.sk

 

Žiadosti sú centrálne registrované a priebežne vybavované v zmysle telekomunikačného zákona. Žiadosti bez kompletných údajov a doloženej dokumentácie nebudú akceptované a riadne vybavené.
 
V prípade potreby vytýčenia je nutné spolu so žiadosťou/objednávkou priložiť v kópii vyjadrenie alebo zákres vydaný pod hlavičkou SWAN/OTNS, inak nebude objednávka vybavená

21.september 2017, ADSL

Dňa 21.septembra 2017 v čase od 08:00 hod. do 18:00 hod. bude z dôvodu plánovanej odstávky nedostupná služba ADSL v lokalite:

  • Malacky

Maximálny čas nedostupnosti služieb: 600 minút.

4.september 2017, SWAN MULTIMEDIA

Vážený zákazník,

 

dovoľte nám informovať Vás, že odo dňa 4.9.2017 je zmenená prevádzková doba Zákazníckej linky, ktorá Vám bude k dispozícii každý kalendárny deň v čase od 8:00 do 21:00 hod.

Ďakujeme za pochopenie, Váš telekomunikačný operátor SWAN.

27.júl 2017, ADSL

Dňa 27.júla 2017 v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. bude z dôvodu plánovanej odstávky nedostupná služba ADSL v lokalite:

  • Lučenec: Fiľakovská cesta

​Maximálny čas nedostupnosti služieb: 90 minút.