Oznamy

Oznamy

Zobraziť:

Plánovaný výpadok služieb lokalita Zvolen

Vážený zákazník,

dovoľte nám informovať Vás, že dňa 28.02.2020, v čase medzi 01:00 a 05:00 hod. dôjde z dôvodu vykonávania plánovaných servisných prác k nedostupnosti služieb SWAN Multimedia.

V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router, STB.

Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN

Plánovaný výpadok služieb lokalita Nitra

Vážený zákazník,

dovoľte nám informovať Vás, že dňa 26.02.2020 v čase medzi 01:00 a 05:00 hod. dôjde z dôvodu príprav uvedenia služieb s vyššími prenosovými rýchlosťami ku krátkodobým výpadkom alebo čiastočnému obmedzeniu televíznych a internetových služieb.

V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router, STB. 

Za zníženú kvalitu služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN

Plánovaný výpadok služieb lokalita Trnava

Vážený zákazník,

dovoľte nám informovať Vás, že dňa 13.02.2020 v čase medzi 01:00 a 05:00 hod. dôjde z dôvodu príprav uvedenia služieb s vyššími prenosovými rýchlosťami ku krátkodobým výpadkom alebo čiastočnému obmedzeniu televíznych a internetových služieb.

V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router, STB. 

Za zníženú kvalitu služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN

Plánovaný výpadok služieb IPTV

Vážený zákazník, 
z dôvodu technickej údržby siete spoločnosti Swan, môže dôjsť ku krátkodobému prerušeniu služieb digitálnej televízie od 13.1.2020 do 17.1.2020 v lokalite Bratislava. Ak služby digitálnej televízie neobnovia automaticky, je potrebný reštart koncového zariadenia STB. 
Ďakujeme za porozumenie SWAN a.s.

Oznam 1.11.2017

UPOZORNENIE:

 

Vzhľadom na organizačné zmeny v spoločnosti  SWAN preberá od 1.11.2017  správu siete SWAN  spoločnosť OTNS, a.s., Vajnorská 137, 831 04 Bratislava, preto v prípade potreby zákresov a vyjadrení k existencii siete SWAN (lokality BSK- BA, CHG-Čierna Voda, Malacky, okres Dunajská Streda, Banskobystrický, Žilinský,Trnavský, Nitriansky a Trenčiansky kraj) je potrebné zasielať žiadosti výhradne elektronicky len na e-mail: swansiete@otns.sk, táto služba je  od 1.11. 2017 spoplatnená, Cenník  a náležitosti žiadosti-web formulár (je potrebné ho vyplniť pri podaní žiadosti) nájdete na web adrese: www.otns.sk  v záložke služby.

 

V prípade vyjadrení o existencii siete SWAN zasielať pre Košický a Prešovský kraj na SWAN KE, okres Pezinok na SWAN PK, okres Komárno na SWAN KN, okres Topoľčany na SWAN TO, na adresy pobočiek uvedených v kontaktoch poniže alebo elektronicky na e-mail: siete@swan.sk

 

Žiadosti sú centrálne registrované a priebežne vybavované v zmysle telekomunikačného zákona. Žiadosti bez kompletných údajov a doloženej dokumentácie nebudú akceptované a riadne vybavené.
 
V prípade potreby vytýčenia je nutné spolu so žiadosťou/objednávkou priložiť v kópii vyjadrenie alebo zákres vydaný pod hlavičkou SWAN/OTNS, inak nebude objednávka vybavená