Oznamy

Oznamy

Zobraziť:

24.júl 2018, SWAN MULTIMEDIA

Vážený zákazník,


dovoľte nám informovať Vás, že dňa 24.07.2018, v čase medzi 03:00 hod. až 06:00 hod., príde k plánovanému výpadku služieb SWAN MULTIMEDIA v trvaní max. 120 minút.

Dotknuté lokality:  Košice - SNP 79 , Werferova - IPTV


Za zníženú kvalitu služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

07.jún 2018, IPTV

Vážený zákazník,

dovoľte nám informovať Vás, že z dôvodu skvalitnenia služieb SWAN MULTIMEDIA príde dňa 07.06.2018, v čase medzi 02:00 hod. až 05:00 hod. k plánovanej odstavke IPTV služieb v trvaní max. 120 minút.

Dotknuté lokality: celá SR

Za zníženú kvalitu služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Ďakujeme za pochopenie, Váš telekomunikačný operátor SWAN.

22.máj 2018, SWAN MULTIMEDIA

Vážený zákazník,

dovoľte nám informovať Vás, že dňa 22.05.2018, v čase medzi 02:00 a 06:00 hod. bude z dôvodu skvalitnenia služieb digitálnej televízie SWAN MULTIMEDIA prebiehať údržba siete v trvaní max. 2 x 20 minút. Z toho dôvodu môže prísť k čiastočnému obmedzeniu televíznych služieb.

Dotknuté lokality: celá SR

Za zníženú kvalitu služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN 

Oznam 1.11.2017

UPOZORNENIE:

 

Vzhľadom na organizačné zmeny v spoločnosti  SWAN preberá od 1.11.2017  správu siete SWAN  spoločnosť OTNS, a.s., Vajnorská 137, 831 04 Bratislava, preto v prípade potreby zákresov a vyjadrení k existencii siete SWAN (lokality BSK- BA, CHG-Čierna Voda, Malacky, okres Dunajská Streda, Banskobystrický, Žilinský,Trnavský, Nitriansky a Trenčiansky kraj) je potrebné zasielať žiadosti výhradne elektronicky len na e-mail: swansiete@otns.sk, táto služba je  od 1.11. 2017 spoplatnená, Cenník  a náležitosti žiadosti-web formulár (je potrebné ho vyplniť pri podaní žiadosti) nájdete na web adrese: www.otns.sk  v záložke služby.

 

V prípade vyjadrení o existencii siete SWAN zasielať pre Košický a Prešovský kraj na SWAN KE, okres Pezinok na SWAN PK, okres Komárno na SWAN KN, okres Topoľčany na SWAN TO, na adresy pobočiek uvedených v kontaktoch poniže alebo elektronicky na e-mail: siete@swan.sk

 

Žiadosti sú centrálne registrované a priebežne vybavované v zmysle telekomunikačného zákona. Žiadosti bez kompletných údajov a doloženej dokumentácie nebudú akceptované a riadne vybavené.
 
V prípade potreby vytýčenia je nutné spolu so žiadosťou/objednávkou priložiť v kópii vyjadrenie alebo zákres vydaný pod hlavičkou SWAN/OTNS, inak nebude objednávka vybavená

21.september 2017, ADSL

Dňa 21.septembra 2017 v čase od 08:00 hod. do 18:00 hod. bude z dôvodu plánovanej odstávky nedostupná služba ADSL v lokalite:

  • Malacky

Maximálny čas nedostupnosti služieb: 600 minút.