Prihláste sa do nášho newslettra a buďte medzi prvými, kto sa dozvie o novinkách!

Pomoc a podpora

 

Podpora a pomoc pre služby internetu

Chcete zistiť dostupnosť optického, DSL alebo LTE internetu vo Vašej lokalite alebo Vás zaujímajú technické postupy pri inštalácii našich služieb? Odpovede na technické aj všeobecné otázky ohľadom internetových služieb SWAN MULTIMEDIA a služby 4G INTERNET v1.0 nájdete nižšie.

  • áno, pri optickej sieti je možné pripojiť viacero zariadení v jednej domácnosti, a to pomocou wifi routra
  • wifi router si môžete zakúpiť u spoločnosti SWAN (cena podľa aktuálne platného cenníku), alebo si zaobstarať vlastný wifi router (v takom prípade SWAN garantuje službu iba po dané zariadenie)

OPTICKÝ INTERNET

  • FUP je uplatňované v lokalite Trnava, Sereď a Pezinok, pričom pri službe 40/40 FUP platí zásada korektného využívania internetovej služby: prenesenie maximálneho objemu 5 GB dát (prichádzajúce/download alebo odchádzajúce/upload dáta) za 1 hodinu
  • v prípade prekročenia tohto limitu bude rýchlosť znížená na 1/20 internetovej rýchlosti na obdobie 24 hodín

 

LTE INTERNET

  • FUP je uplatňované nasledovne: prenesenie 50 GB dát za 1 kalendárny týždeň

 

DSL INTERNET

  • FUP nie je uplatňované
  • INTERNET SENIOR je určený výhradne dôchodcom, a to po predložení platového výmeru zo sociálnej poisťovne pre starobný dôchodok a zákazníkom s preukazom ZŤP
  • Novú dátovú službu 4G INTERNET v1.0 si môžete kúpiť od piatku 13.03.2015. Službu si môžete zakúpiť vo vybraných Predajných miestach spoločnosti SWAN, ktoré sú zverejnené na webovej stránke. Aktuálne sú to predajné miesta v Trnave, Pezinku, Púchove a Dunajskej Strede. Zároveň bude možné služby objednať v eshope na webovej stránke spoločnosti SWAN.

  • V čase spustenia novej služby budú SIM karty dostupné vo formátoch mini, micro aj nano SIM bez špeciálneho poplatku.

  • Vybudovanie siete je dlhodobým strategickým zámerom spoločnosti a spustenie celoplošných služieb je závislé hlavne od rýchlosti technickej implementácie národného roamingu. Na zdržiavanie spustenia národného roamingu zo strany veľkých operátorov už v súčasnosti dopláca každý, kto má záujem o najnovšie telekomunikačné služby.

  • Na úvod budem službu 4G INTERNET v1.0 predávať cez štyri predajné miesta,: Trnava, Pezinok, Púchov a Dunajská Streda. K dispozícii bude aj predaj cez elektronický obchod - eshop priamo na našej webovej stránke www.swan.sk, kde službu a tovar budeme doručovať prostredníctvom kuriéra priamo na adresu zákazníka.

  • Službu 4G INTERNET v1.0 budeme predávať bez i so zariadením. Pre zákazníkov ponúkame zariadenie USB modem Huawei E3372 za 55 EUR s DPH a WiFi router Huawei E5577 za 75 EUR s DPH.

  • Služba 4G INTERNET v1.0 je dátovo neobmedzená služba a FUP bude uplatňovaná podľa dokumentu Informácie pre koncového užívateľa, ktorý dostanete pri podpise zmluvy. Dokument je rovnako dostupný na webovej stránke www.swan.sk.

  • Áno. V prípade, že Vám z nejakého dôvodu SIM karta či zariadenie nevyhovuje, máte právo na ich reklamovanie alebo odstúpenie do 14 dní odo dňa zakúpenia/prevzatia. Službu/tovar pošlite spolu s vyplnenou návratkou na adresu Strojnícka 33, 821 05 Bratislava alebo prineste osobne na jedno z našich predajných miest.

  • Priamo pri kúpe zariadenia  obdržíte detailný návod na nastavenie zariadenia.  Informácie o nastavení služby získate aj priamo v našich predajných miestach alebo na nonstop linke 0650 123 456.

  • Keďže ide o dátovú službu bez pridelenia telefónneho čísla, k prenosu telefónneho čísla nemôže dôjsť.

  • Vzhľadom na vlastnosti služby 4G INTERNET v1.0 nie je v súčasnosti možné aktivovať ďalšie doplnkové služby.
  • Áno. Zoznam podporovaných zariadení bude k dispozícii na webovej stránke spoločnosti. Zoznam týchto zariadení budeme postupne aktualizovať.

  • Priamo na Vašom telefóne sa zobrazí naša sieť, a to SWAN SK alebo 23103. Na každom zariadení je možné vyhľadať dostupné siete.

  • Priamo na webovej stránke www.swan.sk.
  • SIM kartu, prípadne SIM so zariadením Vám doručíme priamo kuriérom v rámci územia Slovenskej republiky na Vami zadanú adresu, a to zvyčajne do 5 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky. Vaša SIM karta so službou 4G INTERNET v1.0 bude aktivovaná najneskôr nasledujúci pracovný deň po podpísaní zmluvných dokumentov a ich následnom doručením kuriérom priamo k nám. Informáciu o aktivácii Vašej SIM karty Vám doručíme aj emailom na Vami zadanú emailovú adresu.

  • Nie. Pre odovzdanie SIM karty, prípadne zariadenia potrebujeme overiť Váš doklad totožnosti a podpísať Zmluvu o poskytovaní služieb.

  • Kuriér bude doručovať Vašu zásielku v čase 8:00 –  18:00 . Pred samotným doručením Vám príde SMS správa o doručovaní zásielky.
  • O našich jednotlivých krokoch Vás budeme informovať prostredníctvom emailu a kuriér SMS správou.

  • Doklad o kúpe novej dátovej služby 4G INTERNET v1.0 či zariadenia obdržíte priamo na Vami zadanú emailovú adresu na základe Vašej objedávky, a to elektronicky nejneskôr do 15 dní odo dňa doručenia zásielky.

  • Áno. Zariadnie si môžete kúpiť osobne na predajnom mieste v Trnave, Pezinku, Dunajskej Strede a v Púchove.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Napíšte nám