Prihláste sa do nášho newslettra a buďte medzi prvými, kto sa dozvie o novinkách!

Pomoc a podpora

 

Podpora a pomoc pre služby internetu

Chcete zistiť dostupnosť optického, DSL alebo LTE internetu TO.doma vo Vašej lokalite alebo Vás zaujímajú technické postupy pri inštalácii našich služieb? Odpovede na technické aj všeobecné otázky ohľadom internetových služieb SWAN MULTIMEDIA nájdete nižšie.

  • áno, pri optickej sieti je možné pripojiť viacero zariadení v jednej domácnosti, a to pomocou wifi routra
  • wifi router si môžete zakúpiť u spoločnosti SWAN (cena podľa aktuálne platného cenníku), alebo si zaobstarať vlastný wifi router (v takom prípade SWAN garantuje službu iba po dané zariadenie)

OPTICKÝ INTERNET

  • FUP je uplatňované v lokalite Trnava, Sereď a Pezinok, pričom pri službe 40/40 FUP platí zásada korektného využívania internetovej služby: prenesenie maximálneho objemu 5 GB dát (prichádzajúce/download alebo odchádzajúce/upload dáta) za 1 hodinu
  • v prípade prekročenia tohto limitu bude rýchlosť znížená na 1/20 internetovej rýchlosti na obdobie 24 hodín

 

LTE INTERNET TO.doma

  • FUP je uplatňované nasledovne: prenesenie 75 GB dát za 1 kalendárny týždeň

 

DSL INTERNET

  • FUP nie je uplatňované
  • INTERNET SENIOR je určený výhradne dôchodcom, a to po predložení platového výmeru zo sociálnej poisťovne pre starobný dôchodok a zákazníkom s preukazom ZŤP
  • Vybudovanie siete je dlhodobým strategickým zámerom spoločnosti a spustenie celoplošných služieb je závislé hlavne od rýchlosti technickej implementácie národného roamingu. Na zdržiavanie spustenia národného roamingu zo strany veľkých operátorov už v súčasnosti dopláca každý, kto má záujem o najnovšie telekomunikačné služby.

  • Keďže ide o dátovú službu bez pridelenia telefónneho čísla, k prenosu telefónneho čísla nemôže dôjsť.

  • Priamo na Vašom telefóne sa zobrazí naša sieť, a to SWAN SK alebo 23103. Na každom zariadení je možné vyhľadať dostupné siete.

  • Priamo na webovej stránke www.swan.sk.
  • Nie. Pre odovzdanie SIM karty, prípadne zariadenia potrebujeme overiť Váš doklad totožnosti a podpísať Zmluvu o poskytovaní služieb.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Napíšte nám